.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اوکراین به کانون قدرت‌نمایی ارتش روسیه و شکست آمریکا مبدل شده
یک افسر بازنشسته اطلاعات آمریکا اذعان کرد که اوکراین به عرصه قدرت نمایی نظامی روسیه در برابر آمریکا و انهدام تجهیزات نظامی ارسالی ما مبدل شده است.
اوکراین به کانون قدرت‌نمایی ارتش روسیه و شکست آمریکا مبدل شده

به گزارش شمال نیوز به نقل از اسپوتنیک، «اسکات ریتر» افسر بازنشسته سرویس اطلاعاتی آمریکا در مصاحبه با کانال یوتیوب «Judging Freedom» از ارسال تسلیحات آمریکا به اوکراین و انهدام سریالی آنها توسط ارتش روسیه ابراز تأسف کرد.

 

اسکات ریتر گفت: «ایالات متحده با تجهیز تانک‌های آبرامز به ارتش اوکراین، به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه این فرصت را می‌دهد تا در برابر چشم جهانیان نشان دهد که چگونه این تجهیزات نظامی آمریکایی را در جبهه نبرد نابود می‌کند.

 

وی افزود: در صورت عملیاتی شدن تانک‌های آبرامز در جبهه درگیری اوکراین ضد روسیه، به زودی شاهد تارومار شدن این ادوات نظامی از سوی ارتش نیرومند روسیه خواهیم بود و چه فرصتی بهتر از این برای روس‌ها که قدرت نظامی خود علیه آمریکا را به رخ جهانیان از این طریق ابراز کنند.

 

افسر بازنشسته سرویس اطلاعات آمریکا تاکید کرد که تجهیز ۳۱ دستگاه تانک آمریکایی به ارتش کی‌یف، حماقت محض واشنگتن است، زیرا در این صورت، ۳۱ فرصت طلایی برای روس‌ها خواهیم داد تا با انهدام تجهیزات ما، بیش از پیش بر قدرت نظامی خود در برابر دیدگان جهانیان ببالند.

 

وی در ادامه تجهیزات نظامی جدید سازمان ناتو به ارتش اوکراین را در تغییر معادلات جنگ بی‌اثر دانست.

 

ریتر در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد که واشنگتن همواره سعی در دست کم شمردن توان نظامی روسیه در برابر تسلیحات سحرآمیز شکست ناپذیر خود دارد، اما باید دولتمردان آمریکایی بدانند که در مواجهه با روسیه خوشبینی ما در جنگ سرد و معادله بازی پایاپای است، ولی آنان فقط به پیروزی فکر می‌کنند و سودای جنگ سرد و برابری پایاپای با ما را در سر نمی‌پرورانند.

 

پیش از این، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا هفته گذشته در سخنانی از وعده ارسال بخش نخست ۳۱ دستگاه تانک آبرامز ارتش آمریکا به اوکراین در مصاف با روسیه خبر داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.